Efecte secundare ale anticonceptionalelor


Nu imi mai stiu de ce dar nu le-a mai luat cam dupa 8 luni ; toata vara trecuta a stat fara anticonceptionale .Din septembrie - octombrie 2005 cand am

schimbat doctorul ginecolog i s-a recomandat Yasmine , chiar daca i-a spus doctorei ca i-au fost foarte bune Microginolul ; Doctora ( foarte tanara ) a zis NU ! Yasmine e nou ...e bun ...nu te ingrasa ......etc ...e "bengos" ce sa mai .
Dupa inceperea administrari lor a observat ca dupa ce isi ia pastila are stari de greata si somnolenta . Iar asta se intampal chiar si acum ...la aproape 4 luni de cand le ia ; La control a mers cal la o luna ...o luna si jumate ; I-a spus doctorei de efectele secundare ...insa aceasta a spus ca trebuie sa se obisnuiasca organismul cu ele .

Acum suntem amundoi de parere ca momentul din care a inceput sa se depuna grasimea ......coincide cu momentul in care a inceput sa ia Yasmin ; ( Evident ...stiu ca probabil nimeni nu poate spuna asta cu exactitate .) Intrebarea mea pentru domnul doctor : este posibil ca noile anticonceptionale (Yasmin ) sa nu fie foarte "compatibile" cu organismul ei si sa se intample cele descrise mai sus ca efect secundar ar lor (stiu ca sunt foarte multe efecte secundare ce pot aparea )?

Iar pentru fete ...a mai observat cineva o astfel de schimabare care dupa parerea voastra a avut legatura cu anticonceptionalele ?

Am purtat de curand o discutie cu prietena mea despre schimbarile aparute in ultimele 3...4 luni in fizionomia corpului ei . Primu lucru care se observa destul de bine este grasimea care se depune in ritm ....alert as spune eu pe fese si in mod special pe ... "pulpe" (nu stiu daca zic bine ) .



S-a pus aceasta problema deoarece suntem impreuna de 2 ani (trecuti) ....avem o viata ...normala zic eu ( a fost prima data la amundoi ) cam de un an si 6...7 luni . La scurt timp dupa ce am inceput sa facem am mers la medic pentru un control de rutina ( mai ales din cauza durerilor de la menstruatie ) si pentru a-i prescrie anticonceptionale .

S-au gasit niste chisturi .....s-au recomandat anticonceptionale : Logest ; Nu au fost bune (nu mai stiu de ce ....) . I-a dat Microginol (parca ) ; Astea au fost nemaipomenite ....durerile de la menstruatie se diminuasera mult , la fel si durata ...etc .

 

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT © 2005 - 2013  Toate drepturile rezervate.