Cum sa devii un antreprenor pe nisa de piata

 

Antreprenorii sunt adesea oameni de afaceri clar - ochi cu un apetit insatiabil pentru succes. În același timp că este o caracteristică mare de a avea,

dacă vrei să faci bani, există, de asemenea, unele capcane pentru a avea ochii mai mari decât stomacul.

Este rar, dacă vreodată, că un antreprenor începe din poarta și devorează o intreaga piata, stabilirea el sau ea ca o autoritate de necontestat pentru o intreaga industrie. Mulți au visele similare de acest scenariu, dar realitatea a situației este departe de ea.

În schimb, Income.com sugerează antreprenorii au o șansă mai bună de a atinge succesul, printr-o pornire de piață de nișă. În timp ce piețele de nișă sunt mai consolidate decât cele mai mari, mai generale, pasiunea și foamea de produse și servicii de specialitate în rândul consumatorilor este o forță de a fi socotit cu, una care poate duce un antreprenor de poziția dominantă pe piață.

Dar, ca orice altă întreprindere de pornire, elaborarea unei strategii de nișă nevoie de timp atentă și planificare. Veți avea nevoie pentru a identifica o nișă de piață în creștere pentru a introduce, de a dezvolta cunoștințe și un profil de credibil și de a face uz ample a capacităților on-line.

Nișă care este la îndemâna dumneavoastră?

O problemă mulți antreprenori se confruntă atunci când se decide să devină o afacere de nisa este ceea ce de piață specifice pentru a intra. Nevoile consumatorilor pot varia de la oriunde între frontierele de înmatriculare pentru costume de animale de companie. Antreprenorii pot introduce orice număr de piețe, dar în cazul în care doresc o sansa de a reusi ei aleg mai bine pe cel potrivit.

Este, de asemenea, o regulă bună de degetul mare pentru a rămâne la curent cu cele mai noi și cele mai profitabile tendințe în piață.

Ia povestea lui Jillian Bremer, a fost cumpărător de moda, de exemplu. Ea a început propriul ei magazin online de bijuterii dulce si Spark dupa ce a vazut o cerere in crestere pentru accesorii de epocă. Împreună cu colegii de epocă moda de nișă-ers Gal urât și ModCloth, a Bremer on-line start-up este de a vedea mare se întoarce după identificarea unui consum de bază în curs de dezvoltare, care este tânăr, dispus să-și petreacă și ce în ce mai obsedat de haine de epocă și bijuterii.

Ambarcațiunile de producere a berii este o altă industrie fierbinte. Branduri precum Câini Șeful și a Leinenkugel au devenit nume de uz casnic și succesul lor atestă doar la câștigurile berii ambarcațiuni american a făcut recent.

Noțiunea a fost consolidat și mai mult prin exemplul Curt Cameron, profilate de Hartford Business Journal.Connecticut "antreprenor in serie" a cumpărat

Thomas Hooker Brewing Co șase ani în urmă și a transformat afacerile într-o mașină de a face bani, ajungând la vânzări de 2 milioane de dolari în 2012, un procent uptick din 2011 40.

"Am devenit destul de familiarizați cu ambarcațiuni bere lumea și toate lucrurile care au început să ia acolo off", a declarat "Cameron sursa. "Dar nu am vazut nici un jucator dominant în Connecticut. Remiză meu real la acest lucru a fost No. 1, oportunitatea. În plus, nu aș construit un brand înainte. "

Vorbeste cu clienții, să le vândă ceea ce doresc

Al doilea pas pentru a deveni un antreprenor de nisa de succes este, de asemenea, a fi în sincronizare cu nevoile dvs. baza de clienti si gandurile. Afaceri mari, ca Wal-Mart si General Electric nu trebuie neapărat să cântărească opiniile clienților ca foarte mult ca o afacere de nisa, deoarece ei știu clienții vor cumpăra ceea ce au de vanzare. Dar antreprenorii de nișă trebuie să fie mult mai mult în contact cu tendintele in baza de consumatori, în scopul de a dezvolta și de produse și servicii care contribuie exact la nevoile consumatorilor de piață.

Intreaba-te ce compania dumneavoastră poate oferi consumatorilor dvs., care este nou și captivant și unic de la orice altceva care le-au achiziționat sau mai văzut înainte?

În timp ce sunteți la el, de ce nu cere clienților dumneavoastră, precum și?

Sarcina a făcut mult mai ușor cu popularitatea în creștere a mass-media sociale. Conectarea cu clientii prin intermediul Facebook, Twitter, Pinterest și Google Plus - printre altele - antreprenori oferă o cale de comunicare directă cu clienții pe care ei trebuie să profite de.

Întrebați clienții ce le place și ce nu. Ce puncte de durere nu au care sunt nesoluționate în prezent? Care sunt domeniile de îmbunătățire? Inovare?

Un alt mod de a cufunda în continuare vă în piața dumneavoastră de nișă și de a crea relatii semnificative cu clienții este montarea site-ul dvs. cu un forum. Acolo, tu și alți clienți pot începe subiectele de discuție care pot acoperi produsele, feedback-ul și subiecte generale.

Furnizori de software, cum ar fi ProBoards poate porni propriul forum comunitate de nișă pentru gratuit! Ce e chiar mai bine, folosind un forum va stabili afacerea dvs. și site-ul său ca un hub de comunicare nișă și vă dau câteva Cred Street grave și Buzz marketing care are nevoie fiecare de succes de pornire de nișă.

Income.com știu că există bani în tot ceea ce, dar este de până la antreprenori la ambarcațiunile de strategia lor de a deveni o autoritate nișă. Capace de smartphone-uri, șosete colorate, cadouri gag, ele sunt, de asemenea, industrii profitabile. Alege o piață de nișă fierbinte, obține o înțelegere, folosesc social media pentru a vă conecta cu adevarat cu clienții și se potrivesc produsele și serviciile la nevoile lor. De afaceri este în plină expansiune, dar e treaba ta pentru a găsi exact unde și în ce.

 
[Home]
[Produse Calivita]
[Plante Medicinale]
[Afectiuni-Boli]
[Semne Simptome]
[Tratamente naturiste]
[Regimuri Slabire]
[Terapii naturiste]
[Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii]
[Dictionare]
[Frumusete]
[Anticonceptionale]
[Boli Infectioase]
[Sarcina Nasterea]
[Analize medicale]
[Alimentatia]
[Remedii]
[Idei Afaceri]
[Harta site]

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT © 2005 - 2013 Toate drepturile rezervate.