Calculator calorii zilnice

 

Introduceti Urmatoare Informatii
 
Inaltime
Greutate
Varsta ani
Activitate depusa
Recalculare automata  
Rezultate
RMB
Necesarul nutritiv
A. Pentru a va mentine greutatea actuala
Calorii cal
Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine(15%) cal = gr
Grasimi (30%) cal = gr
B. Pentru a slabi cu   pe saptamana *
Calorii cal
Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Grasimi (30%) cal = gr
C. Pentru a te ingrasa  pe saptamana
Calorii

cal

Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Grasimi (30%)

cal = gr

*Pentru a slabi, 500 calorii sunt scazute in fiecare zi pt fiecare jumatate de kg pe care vreti sa-l pierdeti pe saptamana. Pentru a te ingrasa, 500 calorii sunt adaugate pe zi pt fiecare jumatate de kg pe care vreti sa-l castigati pe saptamana. Insa, nivelul total < 1200 calorii nu este recomandat si o pierdere in greutate > 1 kg pe saptamana nu este de asemenea recomandata.

Pentru o abordare mai echilibrata pentru a slabi jumatate de kg pe saptamana, cresteti-va activitatea. Reduceti aportul de calorii cu 250 calorii pe zi si faceti exercitii fizice pentru a le arde pe celelalte 250. Aceasta abordare previne o descrestere in rata metabolismului si cresterea masei musculare.

RMB -Rata Metabolica Bazala - necesarul minim de calorii de care e nevoie pentru a sustine viata in cazul unei persoane care se odihneste, Cantitatea de energie pe care ar arde-o organismul daca ai dormi 24 ore din 24.

 

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT 2005 - 2013 Toate drepturile rezervate.