Exercitii fizice - Exercitii fizice pentru fese

 

 

Daca vrei sa iti tonifiezi fesele si coapsele fara a pierde timp si bani la o sala de fitness, incearca sa executi cateva exercitii acasa, care te ajuta sa si slabesti.

1. Fandarea patinatorului

Stai in picioare pe podea (doar cu sosetele, fara pantofi sport). Ridica incet calcaiul stang si du piciorul stang in spate, aplecandu-l la un unghi de aproximativ 45 de grade, in timp ce indoi piciorul drept, atat cat poti pentru a fi confortabil. Tine spatele drept si nu permite genunchiului drept sa treaca dincolo de varful piciorului. Ramai in aceasta pozitie cat timp numeri pana la 3 si apoi incordeaza fesele in timp ce revii cu piciorul stang la pozitia initiala.

Repeta de 8-12 ori si apoi fa aceleasi miscari si cu celalalt picior, tot de 8-12 ori.


2. Genuflexiune pe un singur picior

Stai in picioare cu genunchii usor indoiti, tinand in maini cate o greutate care sa aiba intre 2,3 kilograme si 3,6 kilograme. Ridica incet calcaiul drept de pe podea astfel incat sa te mai sprijini doar pe piciorul stang. Indoaie piciorul stang avand grija ca genunchiul sa nu treaca dincolo de varful piciorului, si lasa-te cat poti spre podea. Ramai asa cat timp numeri pana la 3 si revino la pozitia initiala.

Repeta exercitiul de 8-12 ori si apoi fa aceleasi miscari si cu piciorul celalalt, repetand tot de 8-12 ori.


3. Fandare cu ajutorul unei trepte

Tine cate o greutate care sa aiba intre 2,3 kilograme si 3,6 kilograme in fiecare mana si asaza piciorul stang pe o treapta (sau un obiect de care te poti folosi in mod asemanator). Fa un pas mare inapoi cu piciorul drept, cel putin 90 de centimetri in spatele tau, in timp ce indoi piciorul stang intr-un unghi de 90 de grade. Incordeaza piciorul stang in timp ce il aduci pe cel drept in fata pana cand atingi treapta cu acesta.

Repeta de 8-12 ori si apoi lucreaza si cu celalalt picior la fel.


4. Fandare in trei miscari

Stai in picioare, cu picioarele departate cat distanta dintre solduri, tinand in fiecare mana cate o greutate care sa aiba tot intre 2,3 kilograme si 3,6 kilograme.

Miscarea A: fa un pas mare inainte cu piciorul drept, cam 90 de centimetri, si apoi indoaie-l la 90 de grade, tinand piciorul stang in spatele tau, fara sa atingi podeaua cu calcaiul.

Miscarea B: sprijina-ti greutatea pe piciorul drept in timp ce aduci piciorul stang langa cel drept si fa o genuflexiune pana cand ambele coapse ajung aproape paralele cu podeaua, iar bratele du-le putin in fata.

Miscarea C: du piciorul drept in spatele tau, tot cam la 90 de centimetri de celalalt, astfel incat stangul sa fie cel indoit la 90 de grade. Revino la pozitia initiala, repeta de 8-12 ori, iar apoi executa acelasi exercitiu cu celalalt picior.

 

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT © 2005 - 2008  Toate drepturile rezervate.