FRUMUSEȚEA trece prin stomac

Frumusețea se poate mânca - știai asta? Nu, nu este vorba aici despre pilule sau băuturi miraculoase, ci de hrana ale cărei componente pot îmbunătăți decisiv starea pielii și a părului tău. Aceste substanțe sunt: vitaminele, mineralele, microelementele, acizii aminici, albuminele sau anumite grăsimi, care influen­țează sănătatea în mod favorabil.

 Vitaminele și mineralele politia sănătății

Vitaminele și mineralele ne fac sănă­toși și frumoși, însă noi le asimilăm doar în cantități reduse. Chiar și cei ce mănâncă multe legume și fructe nu sunt suficient aprovizionați, deoarece aceste substanțe ale sănătății sunt deosebit de afectate de lumină, depozi­tare și fierbere, în caz că ai dubii în acest sens, folo­sește un preparat de vita­mine. Cum trebuie să-ți dozezi corect vitaminele poți afla de la un doctor sau de la farmacie.

 Merele, caisele, căpșunele, ananasul, fructul de mango epurează organismul, oferă multe vitamine și contri­buie la o piele frumoasă.

 Morcovii sunt buni pentru ochi sănătoși, guliile întăresc dinții, spanacul favorizează circulația sanguină, mazărea are un conținut bogat în substanțe nutritive care îmbunătățesc starea pielii, a părului și a unghiilor.                            

 Meiul este o sămânță de­osebită. El conține acidul silicic, care întărește pie­lea, părul și unghiile.

Iaurtul, chefirul și laptele bătut conțin calciu, important pentru a avea oase tari, precum și vitamina A, care accelerează schimbul de substanțe din piele.

 Drojdia de bere are vita­mine concentrate, pentru frumusețe, și zinc.

Produsele integrale și muzli-ul conțin multe vitamine B și substanțe minerale, sunt importante pentru frumu­sețea pielii și părului și pentru unghii tari.

 Uleiurile vegetale obținute prin presare la rece con­țin acizi grași nesaturați și vitamina E, elemente importante pentru o piele suplă.

 DUȘMANUL GRĂSIMII-SPORTUL

 Dietă, ei da! Să mănânci moderat – bine! Să faci sport – perfect! în loc să te limitezi doar la a modifica modul de hrănire, ar trebui să faci sport, ceea ce te ajută să topești kilograme­le. Caloriile sunt arse nu doar prin sport, ci mai ales mișcarea regulată, crește schimbul de substanțe din corp, astfel că și în „orele fără sport” se consumă mai multe calorii. Pentru arderea grăsimilor sunt potrivite tipu­rile de sporturi de durată, cum ar fi jogging-ul, ciclismul, înotul sau aero­bicul. Importantă este mișcarea regu­lată, cel mai bine de trei - patru ori pe săptămână, câte cea 30 de minute.

 Cele mai importante idei:

1. Cu cât activitatea sportivă este mai intensă, cu atât mai mulți hidrați de carbon și mai puțină grăsime arde corpul. Deci nu tre­buie să ajungi la capătul puterilor pentru ca organismul tău să lupte cu depozitului său de grăsime.

2. Chiar după primele patru sau chiar cinci minute, corpul este deja capabil să ardă grăsimile. important este evident, să lucreze la nivelul său optim de solicitare.

3. O soluție optimă este mersul pe jos, rapid și cadențat. Atenție însă la ritmul respirației, care trebuie să se stabilizeze la patru, adică patru pași la inspirație, patru pași la expirație.

4. În caz de solicitare extremă, corpul are nevoie de mai mult hidrat de carbon, deoarece este mult mai rapid indisponibil.

5. Cine face sport timp de 30-40 de minute la un nivel de solicitare optim, poate arde 400-500 de calorii existente în corp sub formă de depo­zit de grăsime.

 Potolește-ti setea!

Cine practică sportul în mod activ, trebuie să consume lichide. Printr-o transpirație abundentă, corpul elimină reziduurile din metabolism, substanțele toxice, dar și mineralele și sărurile. Con­sumând apă minerală putem reda rapid .corpului aceste substanțe importante.

 

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
www  www.pravaliata.ro
COPYRIGHT © 2005 - 2012 Toate drepturile rezervate.