Exercitii fizice pentru tonifierea sanilor

Indiferent de mărimea sânilor, important este aspectul lor, astfel că și sânii mai mari își pierd frumusețea atunci când

tonicitatea lor scade. Trebuie să învățam să le menținem frumusețea și naturalețea. Este important să considerați exercițiile fizice de întreținere ca fiind parte din fiecare zi. Așa cum nu puteți renunța la igiena personală pe care o efectuați zilnic, la fel ar trebui să procedați și cu exercițiile de întreținere, spre exemplu practicați-le întotdeauna înainte de duș.

Tonifierea sânilor nu depinde doar de exercițiile fizice în sine, ci și de momentul în care le începeți și de asemenea, de alimentație, haine (sutiene strânse) etc. Glanda mamară și țesutul adipos care o înconjoară este susținută de niște tracturi fibroase (ca niște fire) care pornesc de la peretele toracic (mușchii pectorali) și se ancorează în zona subcutanată a sânului. Aceste tracturi au un rol foarte important în susținerea glandei mamare. Tonifierea mușchilor anteriori ai cutiei toracice contribuie la menținerea aspectului frumos al pieptului.

Vă propunem câteva exerciții esențiale pentru menținerea aspectului frumos al sânilor:

Exerciții cu gantere
Aveți nevoie de două gantere cu greutate variabila între 3 și 5 kg. În picioare, cu spatele drept, ridicați pe lângă corp ambele brațe în care țineți cele două gantere. Brațele drepte ridicate se coboară ușor spre spate cât de mult puteți, apoi reveniți cu ele (menținându-le paralele) până la un unghi de 90 de grade cu trunchiul. Faceți serii de câte 10 astfel de ridicări.

Ridicări ale brațelor
Și de această dată veți avea nevoie de gantere. În aceeași poziție ca la primul exercițiu veți face ridicări ale brațelor în care țineți ganterele, însă de această dată nu pe lângă corp, ci ca și cum ați vrea să desenați un cerc în plan frontal (plan paralel cu umerii). Faceți serii de câte 10 astfel de ridicări.

Pe spate
Pe o suprafață dură (spre exemplu pe covor) va așezați pe spate, cu brațele întinse ca și cum ați forma o cruce, iar în mâini țineți ganterele.

Brațe deasupra pieptului
Aduceți brațele deasupra pieptului, apoi le coborâți ușor. Faceți serii de câte 10 astfel de ridicări.

Pe o suprafață dură
Pe o suprafață dură, pe o saltea subțire sau covor spre exemplu, va așezați cu fața la podea. Privirile sunt îndreptate
înainte, iar brațele le îndoiți astfel încât palmele să ajungă imediat sub umeri.

Împingerea în mâini
Vă împingeți în mâini menținând corpul aliniat, apoi coborâți ușor fără să fie necesar să atingeți din nou podeaua. Sunt acele exerciții cunoscute sub numele de”flotări”. Sunt suficiente 5. Dacă vi se par dificile aceste exerciții, încercați atunci un alt exercițiu echivalent: în fața pieptului aduceți mâinile astfel încât să puneți în contact palmele (ca și cum ați face o rugăciune). Împingeți cu ambele brațe cât puteți de mult palma în palmă, faceți o mică pauză și reluați împingerea brațelor. Repetați acest exercițiu de 15 ori.

Specialiștii spun că orice exercițiu care implică brațele poate ajuta la tonifierea sânilor, astfel nu ezitați să efectuați măcar exercițiile de aerobică în fiecare zi.

 
[Home]
[Plante Medicinale]
[Afectiuni-Boli]
[Semne Simptome]
[Tratamente naturiste]
[Regimuri Slabire]
[Terapii naturiste]
[Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii]
[Dictionare]
[Frumusete]
[Anticonceptionale]
[Boli Infectioase]
[Sarcina Nasterea]
[Analize medicale]
[Alimentatia]
[Remedii]
[Idei Afaceri]
[Harta site]

 
[Home] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT © 2005 - 2014 Toate drepturile rezervate.