Placintele lui Garlo

În urmă cu doisprezece ani, ex-NRL fotbalist, Sean Garlick împreună cu familia sa, și-a început Placintele lui Garlo. Plăcinte sunt acum consumate la

stadioane din jurul Australiei și disponibile pentru a cumpăra de la supermarket-uri majore, dar aceasta lansare la liga mare, nu a fost, fără o mulțime de curbe de învățare. Garlick împărtășește povestea lui.

Sean Garlick tocmai sa retras din joc Liga Rugby pentru Sydney Rabbitohs de Sud și a fost doar în căutarea pentru un hobby, când a tăbărât ideea de Placinte Garlo de la fratele lui Nathan, care a terminat recent un bucătar ucenicie patiserie și a fost, de asemenea, la o intersecție carieră. Doisprezece ani, această familie deținut și operat plăcintă cu furnizorul și francizor se va deschide o nouă brutărie pentru a ține pasul cu cererile din magazinele lor condusă de proprietar și, de asemenea, mai recent, cele din supermarket peruci mare - Coles, Woolworths ( in-store iulie) și IGA.

Pies Garlo este foarte mult o afacere de familie. Tatăl meu a fost un wharfie pensionar, dar atunci când am nevoie de ajutor suplimentar a sărit de la bord pentru a deveni șoferul nostru de livrare și a fost de lucru cu noi de atunci. Mama noastră, sora noastră, soția mea și soția lui Nathan toate lucrările cu noi. Fiul meu cel mai mare tocmai a terminat HSC și, de asemenea, lucrează cu noi, la fel ca fiul meu mijlociu care lucrează în producția și livrările în timpul vacanțelor școlare.

Lucrul cu familia este bun în care ne aduce împreună Avem un lucru comun pentru a vorbi despre la petreceri de familie și ne vedem în fiecare zi.. Uneori, însă, soția mea se pot îmbolnăvi de a vorbi despre munca și "o cină gratuită Garlo lui", va declara.

Destul de des avem opinii diferite ... Dar dacă ceva devine o problemă sensibilă, am lăsați-l la birou. Dezacordurile sunt de obicei centrate în jurul problemelor, cum ar fi cine e responsabil pentru ce, sau care ar fi obtinerea recunoscut, dar nu este. La sfârșitul zilei, noi toți vrem lui Garlo a fi de succes. Noi nu avem un plan de așa ceva it'sa necunoscut și facem ca mergem de-a lungul un pic.

VEDEA, DE ASEMENEA: Sfaturi de la creierul din spatele Pasajul, 2012 Sydney Small Business Awards finaliste

Am fost doar de vânzare cu amănuntul, pe bază de când am început. Am folosit pentru a rula o mulțime de magazine noi, dar administrația a fost foarte greu. Ne-am consolidat brandul nostru și acum lucrează prin proprietar operate de afaceri care alți proprietari rula de fapt locatii de retail sub brand-ul nostru. Noi nu avem nici magazine de companie pe termen mai că ne-am găsit ei să funcționeze mai bine atunci când există un proprietar în magazin - nu e retenție personal mai bine, servicii mai bune pentru clienți și oferta este mai relevant pentru demografice.

Am transformat recent magazinele noastre ca "Bakehouse Gourmet" Motivul din spatele acest lucru a fost pentru că a fost dificil să fie durabilă pe numai plăcinte: clienții doresc o oferta de mic dejun, pranz si cina - nu doar plăcinte.. Deci, acum nu mai e cafea, prăjituri, milkshake-uri și mai mult pe
oferta. Există o stigma asociata cu plăcinte, mai ales cu femeile. A ReBrand arată că suntem mai puțin de sex masculin-concentrat. Am vrut să arătăm variație în oferta noastră și să facă apelul nostru de brand pentru femeile care nu se va retrage, de obicei, piciorul într-un magazin placinta.

Un lucru am învățat este că produsul este pe primul loc. Cum și unde plăcinte noastre sunt vândute sa schimbat, dar nu și calitatea produsului.

De asemenea, nu s-ar fi încercat să gestioneze toate magazinele noi. La un moment dat am avut sapte magazine deținute de companie și cinci de magazine francizate. A fost o întreprindere foarte mare pentru a gestiona toate aceste magazine de la sediul central și au fost greșelile făcute la nivel de magazin, inclusiv incapacitatea de a conecta cu personalul. Dacă ne-am concentrat mai mult pe având magazin de proprietari individuali, nu am fi avut aceste magazine deținute de companie pentru a începe cu.

Am făcut greșeli în locații de vânzare cu amănuntul de nu recunoaște că o placinta este un buy impuls. Contractele de leasing cu amănuntul Sydney sunt scumpe, multe magazine si lanturi de franciza seama cât de mult doare. Este un concert greu, astfel încât să aveți într-adevăr a face să funcționeze. Acum, noi înțelegem importanța economiilor de scară și putem oferi plăcinte de licențe și francize noastre la un pret foarte competitiv. Volum ne permite să concureze și să furnizeze plăcinte noastre de terenuri de sport si supermarket-uri, de asemenea.

VEDEA, DE ASEMENEA: Sfaturi de la un restauranteur plajă serial, Anthony Kaplan
 

Puțin de marketing și trucuri de PR poate te expunere, dacă se face dreptate. NRL este cea mai ușoară și prima piata noastra asa ne concentrăm pe asta. Am fost de a face încă de lucru pe Footy Arată astfel încât acestea televizat o placinta celebritate consumul de concurență, pentru a marca lansarea noastră. Pentru cea mai mare joc de rating de anul trecut a sezonului dintre Rabbitohs și cocosilor, ambele echipe pe care aș fi jucat pentru, am vândut plăcinte colorate pentru a reprezenta ambele echipe care au primit o acoperire mass-media. Chiar dacă nu aveți contact mari, totul este despre a face ceva simplu si diferit de a face apel la publicul dvs. țintă.

Am fost destul de sincer în relațiile cu Coles. Nu am pretins că știm ce facem și ne-a făcut clar am auzit niste povesti de groaza de la branduri mai mici, care se ocupă cu distribuitori mari. Ne-am gândit că ar devaloriza produsul nostru, dar plăcinte noastre sunt vândute pentru un minim de 3,50 $ în Coles și le vând alte plăcinte de marcă pentru un 1 $. Am fost sceptic, dar am dat seama oamenii vor plăti mai mult pentru un produs de calitate.

Trebuie să maximizeze posibilitatea prezentat. Avem trei oameni full-time, care sunt responsabile pentru merchandising, demonstrații in-store, construirea de relații cu managerii de magazin, merge la intalniri cu managerii regionali și de gândire despre concursuri. Trebuie să-l lucreze din greu și să ia un punt. Am investit foarte mult în frigidere și congelatoare care am pus în Coles și supermarket-uri IGA, pentru a face relatia sa mearga am cheltuit mult pe publicitate. Nu există nici un punct în a avea produsul dvs. sta pe rafturi, fără ca cineva să știe despre tine. Daca esti timid și nervos și nu vinzi, te vor șterge.

 
[Home]
[Produse Calivita]
[Plante Medicinale]
[Afectiuni-Boli]
[Semne Simptome]
[Tratamente naturiste]
[Regimuri Slabire]
[Terapii naturiste]
[Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii]
[Dictionare]
[Frumusete]
[Anticonceptionale]
[Boli Infectioase]
[Sarcina Nasterea]
[Analize medicale]
[Alimentatia]
[Remedii]
[Idei Afaceri]
[Harta site]

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
 
COPYRIGHT © 2005 - 2013 Toate drepturile rezervate.