SARCINA SI GIMNASTICA AEROBICA

Practicarea gimnasticii aerobice īn perioada de sarcinã prezintã modalitatea prin care femeia gravidã īsi mentine tonusul si sãnãtatea corpului, pe de o

parte, iar pe de altã parte, este o cale prin care se īncearcã sã se ajute "natura" la nasterea viitorului copil.
Participarea la un astfel de program se face cu recomandarea medicului care supravegheazã sarcina femeii gravide. Pantru sigurantã, īn timpul practicãrii exercitiilor, gravidele trebuie sã īsi controleze periodic pulsul, mentinerea lui īntre un minim si un maxim normal, reprezentānd una din garantiile imediate cã programul nu supune gravida unor eforturi fizice deosebite care sã-i punã īn pericol sãnãtatea ei si a viitorului copil.


Durata unui program de gimnasticã aerobicã pentru gravide nu trebuie sã depãseascã 40-60 de minute, el fiind īmpãrtit īn trei sectiuni: īncãlzirea, gimnastica aerobicã propriu-zisã si stretching-ul. Unele programe au īn componenta lor si o sectiune de relaxare, mai ales atunci cānd din grupul de gimnasticã fac parte gravide care sunt īn ultimul trimestru de sarcinã.
Gravidele cu conditie fizicã bunã, nasc mai usor?
Experienta dovedeste cã, īn general, gravidele care au practicat īn mod curent un program sustinut de gimnasticã aerobicã īn timpul sarcinii, au avut travalii mai scurte, au nãscut mai usor, au avut copii mai sãnãtosi, iar ele au rãmas cu perineul intact.
Trebuie mentionat cã nu se recomandã practicarea unui program de gimnasticã aerobicã sau a unor exercitii fizice īntāmplãtoare dupã ce femeia a rãmas gravidã, deoarece pot apãrea accidente nedorite.

 

 
[Home] [Produse Calivita] [Plante Medicinale] [Afectiuni-Boli] [Semne Simptome] [Tratamente naturiste] [Regimuri Slabire] [Terapii naturiste] [Calculatoare sanatate]
[Cure Diete Regimurii] [Dictionare] [Frumusete] [Anticonceptionale] [Boli Infectioase] [Sarcina Nasterea] [Analize medicale] [Alimentatia] [Remedii] [Idei Afaceri] [Harta site]
Google
www  www.pravaliata.ro
COPYRIGHT © 2005 - 2013    Toate drepturile rezervate.